poriec

A trip around the world

Bye Bye NZ April 7, 2013

Filed under: Ceļojums — poriec @ 8:20 am

Taa esmu atkal ticis pie interneta uz ilgaaku briidi, taapeec gatavojamies lasiit kas ar mani ir noticis peedeejaa laikaa.

Peedeejaas gandriiz triis nedeeljas esmu pavadiijis ideaalaa kompaanijaa un ideaalaa vietaa. kaa jau ieprieksh mineeju, izmeegjinaaju helpx.net piedaavaatos variantus un pieteicos briivpraatiigajam darbam kaadaa kafejniicaa, kas atradaas godiigi sakot nekurienes viduu. Mani ikdienas uzdevumi katru dienu mainiijaas un videeji straadaaju 4 stundas dienaa, lai par to sanjemtu 3 eedienreizes (kuras bija vienkaarshi lieliskas, jo Manu, jeb Manuela,  kura ir galvenaa pavaare, gatavoja vienkaarshi fantastiski) un guljvietu. Mana guljvieta bija atseviskjaa kotedzhaa netaalu no galvenaas eekas un bija ljoti eerta, daudz laika gan tur nepavadiiju, tik cik guleet… Taalaak – mani pienaakumi – kaa jau mineeju, viss mainiijaas un bija interesanti, saakot ar trauku mazgaashanu, griidu slauciishanu un toleshu tiiriishanu, beidzot ar plakaatu izkarinaashanu pirms konchiem, alkohola iepirkshanu pirms nedeeljas nogaleem, kaa arii buushanu aiz baara nedeeljas nogalees. Vispaar vieta pati par sevi bija ljoti forsha, jo izveidota kaa ala ar lielu skatuvi, man par nelaimi, nekas smags nespeeleeja, jo Jaunzeelandee metaalmuuzika vienkaarshi neeksistee. Bet toties sanaaca paklausiities labu bluuzu, dzhezu, salsu un kantrii muuziku, papildus peec konchiem parasti saveidojaam aafteriiti un ar grupaam paseedeejaam un padiskuteejaam par sho un to, nu forshi kopumaa!

Pashi saimnieki bija vienkaarshi tik ljoti saprotoshi, forshi un bez kaada stresa, ka visi brivpraatiigie bija sajuusmaa, aa jaapasaka ka kopumaa bijaam 4 cilveeki – 19 gadiiga vaaciete, 22 gadiigs francuuzis un 18 gadiiga amerikaaniete ar kuru man izdevaas sadraudzeetiesun vienoties, ka esot amerikaa apciemoshu vinju, jo vinjas dziivesvieta ir pavisam netaalu no njujorkas, kas manaa gadiijumaa der ideaali, plus vinja bija viens no gudraakajiem un interesantaakajiem cilveekiem, kuru celjojuma laikaa esmu sastapis pie tam veel no amerikas, zin kaa stereotipi par vinjiem nav tie labaakie, bet par laimi tik traki laikam ar vinjiem arii nav, tomeer 300 miljoni cilveeku. Vispaar ljoti interesanti, kaa man gadaas satapt cilveekus ar liidziigiem uzskatiem un domaam, neskatoties uz to ka esmu no Latvijas un audzis pavisam savaadaakos apstaakljos kaa piemeeram amerikaanji…

Bet ok, atgriezhoties pie temata, lielaakoties briivais laiks pagaaja lasot graamatas, jaa zinu jau zinu, tev shobriid galvaa skan – cmon Poriet, tu tachu tur aizbrauci celjot, nevis graamatas lasiit, to var izdariit arii Latvijaa. Nu nezinu, vienmeer esmu bijis graamatu taarps un shobriid negribeejaas nemaz taalaak celjot, bet labaak relakseeties pie labas graamatas, taadeelj arii dienvidu salas apceljoshana tika atlikta naakamajiem celjojumiem, jo nu negribeejas un viss, papildus mani ljoti atgruuda tas, ka visos paargaajienos ir jaamaksaa, nauda paar visu valda, ehh…

Bet vakardien beidzot naacaas pamest manu triis nedeelju miera ostu, un saakt stopeet, par laimi, stopeeshanaa nekas veel nebija mainiijies, joprojaam bez probleemaam, papildus peedeejais shoferis piedaavaaja palikt pie vinja uz jahtas, jo nokaveeju praami uz Velingtonu, kas kopumaa izveertaas par forshu piedziivojumu, ar jahtas vadiishanu, pietauvoshanos, viskiju un Roger Waters koncertu, DVD ierakstaa gan.

Lai vai kaa, ir palikushas praktiski 1.5 dienas liidz lidmashiinai uz LA, bet man pat neticaas, papildus mani nomaac atvadas no kafejniicas un tur paliceejiem… (kaarteejo reizi sasodiitaa piekjershanas cilveekiem mani dzen izmisumaa)

P.S. Zemaak paaris bildes un, ak jaa, Golden Bay tieshaam ir vieta, kur hipiji brauc nodziivot vecumdienas, jo klimats sheit ir ideaals, lai audzeetu sho to legaalu un mazaak legaalu… Taadus baardainu onkulju, pukjainu kleitu apjomus veel nekur nebiju redzeejis, vieniigi stopeetaajus vinji njem negribiigi…

Tad jau atskaite ir sataisiita, zinu, neko iipashi lasaama taa nav, bet kaut kas vismaz aplicinaajumam, ka veel esmu pie dziiviibas. Turaas un tad jau naakamaas zinjas buus no ASV.

P.S. Logjiski, ka bildee ar golfa nuuju, neesmu es, bet Nicholas, jeb kafejniicas saimnieks, bijaam uzspeeleet golfu, vispaar izraadaas, ka speele ljoti interesanta…

IMG_0254

IMG_0258

IMG_0266

 

Leave a Reply

