poriec

A trip around the world

Poriec brīvībā March 8, 2013

Filed under: Uncategorized — poriec @ 10:28 am
Tags: , , , ,

Sveiki, te Linda.

Jancis ir bijis labs draugs un dēls un, zinot, ka gan es, gan viņa mamma uztrauksimies, ir mums nosūtījis jau divas vēstules ar informāciju par to, kā viņam klājas. Būtu grēks nepadalīties, jo Jancim klājas lieliski, veiksme nav nekur pazudusi un es varu iedomāties, kā viņa seju izrotājis patiess smaids, stāvot ceļa malā un ejot brīvībā. 

5. marts:
“nu ko esmu jau ticis pie interneta!!!
diena pagaaja labi, stopeejaas ljoti labi un ar 2 mashiinaam esmu ticis liidz whangarei. Taatad Orewa pludmale bija briiniskjiiga, vienaa pusee ar staavaam klintiim. tur satiku vienu iiru kungu kas ieteica atrast kiwi meiteni un appreceet un peec tam nostopeeju pirmo dzeku kas mani kaadus 60 km aizveda, peec tam otrais dzeks bija riktiigi runaatiigs un runaajaam par visumu un visaadaam abstraktaam lietaam, tad pa celjam izdomaaju ka buutu forshi iziet manghawai cliffs taku, pateicu vinjam shis izdomaaja mani liidz turienei aizvest, paprasiija vai vinjsh arii var pievienoties un nu teicu ka jaa, taa nu abi izgaajaam 3h garu taku, baigi skaisti tur, safocheeju. tad vinjsh mani liidz whangarei atveda un taa kaa tikko tikai iziireejis istabu kkaada dziivoklii nevareja piedaavaat guljvietu, bet toties iedeva 100 dolaarus lai palieku kkur, taa nu es pa 65 dolaariem atradu kempingvietaa maajinju🙂 un te arii internets ir, tad nu viss ok, riit dodos uz bay of islands un tad jau maniis kas un kaa..
nopirku arii gaazes balonus taa ka vareeshu taisiit eest, soma baigi smaga tik.. :(“

8. marts:

“hee heei te briiviiba runaa🙂
karoche man iet lieliski, nevaru suudzeeties! staasts taads, naakamajaa dienaa peec guleeshanas kempingmaajaa, stopeeju jau agri no riita un diezgan viegli aizkljuvu liidz bay of islands, kas bija diezgan skaista vieta, tomeer gaidiiju kko vairaak. peec tam devos uz ziemeljiem un man pievienojaas viena vaacu meitene, jo vinja tika izlaista tieshi turpat kur es un mums kopiigs galameerkjis. principaa 20 min laikaa bijaam auto, kam pie stuures austraaliete un blakus shveicietis. taalaak izraadiijaaas ka vaciete kjer rokaa savus draugus un mees vinjus nokjeeraam pusceljaa! es toties tuepinaaju braukt ar paariiti un sapazinaamies un pirmo nakti pavadiijaam netaalu no ziemelju punkta nacionaalaa kempinga vietaa, kuraa buutu jaamaksaa 10 dolaari par nakti, bet taa kaa neviena nebija uz vietas, nemaksaajaam. taatad sasniedzaam ziemeljus, kas izskataas vnk neaprakstaami. tik skaisti!

peec tam aprunaajaamies un nonaacaam pie secinaajuma ka visi dodamies vienaa virzienaa un ka varam turpinaat celju kopaa, taa nu es ar vinjiem liidz pat shodienai kopaa braukaajos, pa nakti atkal palikaam kempingaa un nemaksaajaam🙂 nu un ar auto viss tik aatri iet uz priekshu, visaadas vietaas iebraucaam, resnaako koku apskatiit utt, taalaak shodien cauri auklendai jau un izdomaaju ka taalaak nepieklaajiigi jua buus braukt kopaa, taapeec izdomaaju nebraukt uz coromandel bet uz leju un iziet kalnu takas dienvidos. Taa nu trijos biju pie coromandel pussalas saakuma un stopeeju uz leju, gaaja tik raiti, ka neticamaa veidaa esmu aizkljuvis liidz Taupo pilseetai. uz kuru mani atveda patiikams kungs ap 60 gadu vecumaa un kursh mani gribeeja uznjemt pie sevis maajaas bet taa kaa shodien gjimenes paarrunas, nesanaak. bet toties pirmo reizi palieku backpackeros, lielajaa telpaa nesanjeemos palikt, taapeec maksaaju par 2 dolaariem vairaak bet gulju triisvietiigaa istabaa🙂 ir ok, man kkaads shveicieshu paariitis blakus buus. cena ir ok, par 2 naktiim 54 dolaari, taa kaa peedeejaas 3 dienas neesmu nevienu santiimu izteereejis, plus nopelniitie 100 dolaari, man to atljauj. kaapeec palieku uz 2 dienaam? jo mani uz vakarinjaam riitvakar sirmais kungs uzaicinaaja, nevar laist garaam🙂 taa luuk man iet!”
 
Varam kopīgi apbrīnot un mazliet paskaust. Jancis ēd dzīvi ar lielo karoti!
 

Leave a Reply

