poriec

A trip around the world

Par karti O October 27, 2012

Filed under: Pārdomas — poriec @ 7:25 pm
Tags: , ,

Joprojām atrodos Francijā, kuru brīnumainā kārtā arī ir sasniedzis aukstums (ar šodienu) un gandrīz vai spiestā kārtā diena jāpavada četrās sienās. Tā kā nekas pārāk interesants pēdējā laikā nav noticis, nu ja neskaita šodien uzsnigušo sniegu, bet gribās kaut ko uzrakstīt, pastāstīšu par saviem pēdējo divu nedēļu piedzīvojumiem ar Okarti. Zinu, ka īsti nesader ar pašu ceļojuma tēmu, bet nu nevarēju nepadalītis. Cik sanāk palasīt ziņu portālus, bieži vien parādās informācija par to, ka tagad nu gan esot lielā operatoru cīņa par klientiem, par katru no tiem. Tā teikt katrs numurs viņiem svarīgs, tātad arī mana niecība.

 

Par manu problēmu: Pirms divām nedēļām radās problēmas ar telefonu un tas vairs negribēja draudzēties ar nevienu wifi tīklu. Lai problēmu novērstu, nācās pārinstalēt visu telefonu, kas gan rezultātu nedeva, bet radīja jaunu problēmu (tad es to piefiksēju) – neizdevās nosūtīt nevienu sms. Pašā okartes kontā uzrādījās, ka nauda ir pietiekama, arī derīguma termiņš ir pietiekams, bet kārotās sms nekur nesūtījās. Sākumā likās, ka kaut kas ar telefonu, bet ievietojot Lindas karti, viss darbojās, tad nāca apskaidrība par to, ka laikam kaut kas nav kārtībā ar pašu okarti.

 

Kā kārtīgs klients, nosūtīju viņiem no mājaslapas diezgan pieklājīgu jautājumu:

 

Labdien!

Man ir radusies problēma – no sava telefona numura 26585903 neizdodas nosūtīt sms. Jau ilgāku laiku atrodos ārzemēs un iepriekš nekādas problēmas neradās, bet pēdējās 2 nedēļas sms nosūtīt neizdodas. Kredīts ir pietiekams un arī kartes derīguma termiņš ir vēl 2 gadus. Savā telefonā problēma arī nevarētu būt, jo mēģināju ar citu karti, nosūtīt sms izdodas. Lūdzu pārbaudīt vai no Jūsu puses nav radusies kāda tehniska problēma? Vai ir kāds risinājums??

Paldies, 
Cieņā, Jānis

 

Nākamajā dienā (gods kam gods, laicīgi) saņēmu atbildi:

 

Labdien,

Lai pārbaudītu situāciju, lūdzu, norādiet O!kartes numuru.

 

Man atvērās mute, atbilde bija kā joks, jo mans telefona numurs bija norādīts gan tekstā, gan arī pašā pieteikumā, kas pieejams viņu mājaslapā. Es kā jau karstasinīgs cilvēks uzreiz aizsvilos un nosūtīju šādu vēstuli:

 

Labdien!

 

Vai Jūs manu vēstuli izlasījāt, vai cik reizes man tas jānorāda?? tātad lai Jūs neko nesajauktu, mans okartes numurs ir 26585903. Gaidīšu atbildi.

 

 

Un atkal nākamajā dienā manā pastkastītē gozējas skaista atbilde no tās pašas “jaukās” atbildētājas:

 

 

 

Labdien,

Nepieciešams papildināt O!karti, tiklīdz veiksiet papildināšanu būs aktīva iespēja nosūtīt īsziņas. Atrodoties ārvalstīs jābūt vairāk nekā 1Ls uz O!kartes konta.

 

Šeit man acis plaši pavērās, pārbaudīju vēlreiz vai kaut ko nejaucu un saņēmu sms no okartes par sava konta atlikumu, kas bija tieši 2x lielāks nekā nepieciešams, lai varētu sūtīt sms no ārvalstīm. Tādēļ nosūtīju vēl vienu e-pastu:

 

Labdien!

 

Manā o-kartes kontā šobrīd ir vairāk kā 2 Ls, ko tad jūs no manis gribat?? Man nav skaidrs, kur ir radusies problēma? Iepriekšējos mēnešus nekas šāds nenotika. Lūdzu izlabojiet radušos kļūdu, jo no manas puses viss ir kārtībā. Man nav pamata papildināt savu okarti, jo no manas puses ir nodrošināti visi priekšnoteikumi, lai es varētu izmantot savu okarti pilnvērtīgi, bet Jūs, kā pakalpojuma nodrošinātājs to man liedzat nepaskaidrojot nekādus iemeslus. Lūdzu nodrošiniet man iespēju sūtīt sms.

 

 

 

Uz šo e-pastu nākamajā dienā atbildes nebija un tā nav sniegta arī līdz šodienai, bet nu ok, tagad ir brīvdienas un gan jau, ka viņi problēmu risināšanu atstāj uz pirmdienu. 

 

 

 

Es gan nē, biju kārtīgi uzvilcies par šitādu netaisnību un vērsos pie visuvarenā Twitter, jo cik iepriekš bija pieredzēts, pat lielās kompānijas baidās no twitter spēka un atbild visiem. Tad nu apstāstīju vēlreiz savu sāpi twitterī:

 

 

 

Es: Sveiki! Numurs ir 26585903. Atrodos Francijā, un zvanus caur atzvanu varu veikt, bet sms nosūtīt nevaru. nesaprotu kur problēma

 

Es: telefonā problēma nevarētu but, jo mēģināju tajā ievietot citu karti (arī okarti) un sms nosūtīt izdevās.

 

Es: sazinājos arī rakstiski ar Jūsu klientu servisu, bet diemžēl meitene, kas sūtīja man atbildes bija nekompetenta un situāciju neatrisināja

 

 

Okarte: Konkrētajā situācijā avanss ir nepietiekams – diemžēl informācija mums ienāk novēloti, bet atskaņota tā tiek bez šī pārtēriņa. Lai varētu +

 

Okarte: sūtīt sms, ir jāveic konta papildināšana. Reāli nauda ir mazāk par Ls1.00 kontā.

 

Okare: No savas puses nodosim informāciju, lai bilance tiktu atspoguļota korekti. To gan nokārtot varēs pirmdien.

 

 

Es: kā tāda situācija var rasties, ja man bilance ir vairāk par 2.10 ls, vismaz saņemot info no *120# jūs paši tā norādiet! Un šī problēma ar

 

Es: to, ka nevaru nosūtīt sms pastāv jau vairāk par 2 nedēļām!

 

Es: Pie tam pēdējo konta papildinājumu esmu veicis liekas pirms mēneša!

 

 

Okarte: Tieši tā, bet atrodoties Francijā laika posmā no papildināšana līdz 02.10 ir iztērēti reāli Ls2.18, un no tā brīža kontā ir mazāk par Ls1.00

 

Okarte: un vairāk sms neesi varējis nosūtīt. Par atskaņoto bilanci jau skaidroju iepriekš – to mēs pirmdien nokārtosim, lai atskaņotu pareizo.

 

Beigās es vēl pāris vēstulēs izteicos par to cik viņu serviss slikts un par to, ka viņi 2 nedēļu laikā visu laiku ir uzrādījuši nepareizu bilances stāvokli, bet no pašas okartes vairāk neko arī nesagaidīju.  

 

Pirmkārt, man tā arī neradās īsta skaidrība par to, kāpēc un vai tiešām viņi atspoguļoja nepareizu bilanci veselas 2 nedēļas. Protams par attieksmi vispār nav vērts runāt, skaidrs, ka neesmu viņiem vajadzīgs, nemaz nerunājot ar atvainošanos, bet nu tas jau liekas Latvijā vispār ir norma. 

 

Kāpēc es vispār par to stāstu? Varētu izteikties kā Seržantu Kārlis: Lai ar Jums tā nenotiktu, bet tad protams nav taisnība. Vienkārši man kaut ko gribējās uzrakstīt, papildus pēdējo četru gadu laikā, iepriekšējā darbā ir uzkrājies tik liels profesionālais kretīnisms (jā jā savu laiku taipus klausulei esmu atsēdējis) ka patīk paskatīties, kas notiek lielo uzņēmumu klientu servisos. 

 

One Response to “Par karti O”

  1. mcbalerija Says:

    Profesionālais kretīnisms..


Leave a Reply

