poriec

A trip around the world

Nemiers October 8, 2012

Filed under: Uncategorized — poriec @ 5:12 pm
Tags:

Šodien atkal prātu nomocīja nu jau vairs ne sveša lieta – nemiers. Nemiers, kurš ir pēdējā laikā jau tik pierasts un ar katru dienu aug augumā. Nemiers, ar kuru pēdējā laikā esmu saaudzis tā kopā, ka sevi aprakstot, varu pie savām rakstura īpašībām to bez kautrēšanās minēt. Nemiers, kas katru rītu bojā garastāvokli un vismaz rīta cēlienu dienai sabojā. 

 

Par ko man tas nemiers? Par vienām un tām pašām sasodītām olām brokastīs, par to, ka ceļš uz darbu katru rītu ir tas pats un ainava aiz stikla nemainās. Un tas ir tik netaisnīgi, jo neesmu pat vienu mēnesi nodzīvojis vienā vietā, bet gribās iet tālāk.

 

Bet pats lielākais nemiers ir par to, ka kādreiz tam neizbēgami jāpieliek punkts, jo ja arī zeme izrādīsies apaļa, tad kur doties tālāk?

 

Lai kā man likās, ka lai nu kas, bet es noteikti nekad nemainīšos, liekas, ka nepilna pusgada laikā esmu kļuvis par svešinieku sev un citiem. Šajā laikā esmu kļuvis par ceļa pavēlnieku un arī vergu.

 

Image

 

Leave a Reply

